Sol och klar himmel…som en riktig höstdag ! =)
Varit på Lucas innebandymatch…..dom förlorade med 12-5 mot ett Hässleholmslag.
I övrigt har det hittills varit en slö dag. Jag njuter fortfarande av att vara ”plugg-lös” i helgen.
Jag har ringt till en kusin till min far idag. Fick bara för mig att jag skulle ringa. Han är 84 år och f.d. röntgenläkare. Han har samma positiva livsstil som min far hade. Man blir glad av att prata med honom. Minns honom sedan jag var ung och han var en fanatisk filatelist. Han kom till mina föräldrars sommarstuga och pratade frimärken. Träffade honom senast för 4 – 5 år sedan då han nyligen hade genomgått sin 3:e hjärtoperation. Kul att prata med honom !!!
Jag och min fru har kommit fram till att vi har nog genomgått en liknande resa (livs-resa) båda två. Vi kom fram till att vi haft många kompisar som varit helt fel för oss, som helt enkelt inte passat som personer, men vi har fogat oss och trott att det skulle vara så. Nu ! Nu har vi sett hur fel allt var. Vi har givit varandra insikt i hur våra medmänniskor är och beter sig.
En underbar känsla…att få göra den här upptäckten tillsammans !!! (Love you darling !)
Som vanligt lika trist att läsa ”IP-besöks-listan” !! Det finns tydligen bara TVÅ ip-nummer på internet. 😉
Men, och andra sidan. Jag har ändrats. Jag bryr mej inte längre på samma sätt om andras förehavanden. Skriver ju mest det här för mej själv…och för att han nere vid fjällets sluttning ska ha nåt att läsa. =D =D =D =D
Såg förresten att han var uppe å flög härom dagen…. ….flög han FLC tro… =D =D =D =D Nu har min humor barkat iväg riktigt åt…… men, du får leva med det . 😉