Fredag, 2009-11-20

”Se, nu tittar lilla solen fram igen….” (Det var nåt vi sjöng då jag var liten….)

Nu har jag jort det som är omöjligt! Eller ska vara omöjligt !!
Jag bor i kommun ”A”, pluggar på distans till kommun ”B” och får studentcoaching i ämnet i kommun ”C”.
DET SKA INTE GÅ !!!
Jag lärde mej när jag sökte in på kemi A kursen på Hermods i höstas att det var s.a.s. ”vattentäta skott” emellan olika kommuner när det gäller ”komvux-studier”. ”Så täta var dom skotten…” !!! Ett välsmort munläder var allt som behövdes för att passera detta hinder.

Jag vet inte om det är avundsjuka eller vad det är…..
Men jag pratar tydligen alldeles för mycket. Jag blev varse det idag…genom en händelse.  Jag kommer inte att ändra mej då det många gånger beror på avundsjuka att folk reagerar som dom gör. Jag är stolt över mitt sätt. Har utvecklats från en tyst, blyg person till en som har både ”käft och bakben”. Men det har varit både ”blod, svett och tårar” under resans gång.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *