Söndag, 2009-11-22

”Skåne-väder”…..

En slö dag…förutom att jag burit bort 3 stora, proppfulla sopsäckar till soprummet.

Imorrn är det astrobiologi….igen. Undrar just om vi får veta hur tentan gick ???

Jaha, nu har det tydligen dött FEM (5) personer av vaccinet här i Sverige…..men inga större skriverier i tidningar om detta. Men ack om någon enda dör i flunsan…då blir det förstasides-stoff !!! (Se min länk om detta.)
Man blir ju misstänksam bara av all ”reklam” för att man SKA vaccinera sig. Varför denna ”mass-hysteri” om att vaccinera sig??? Varför är det nu – helt plötsligt – så viktigt ???
Varför inte låta naturen ha sin gilla gång. Låt människor ha flunsan. Den lilla del (ca 20% av 1 promille, m.a.o. ca 20 personer på 100.000 personer = 200 peroner på 1000.000 = 1800 personer på 9000.000 personer = som löper risk att dö av flunsan, därmed inte sagt att dom kommer att dö = Sverige) som dör av flunsan…var tydligen, enligt naturen, för svaga ”att fortsätta”. Det är så naturen såvrar bland individer i vår övriga natur. Dom svaga ”försvinner” vid pest…och annat som florerar. Varför inte acceptera att vi människor är en del av naturen….och låta den sköta ”ogräsborttagningen” som den gjort i tusentals år förr.???

Var ligger sanningen?

  • H1N1 är en laboratorie-tillverkad flunsa.
  • Tillverkarna har patent i USA på flunsan.
  • Flunsan sprids medvetet bl.a. via nässpray.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *