Blåsigt…..och gissa var solen är??? =(
Jag fick godkänt (G) och väl godkänt (VG) på mina två matteprov !!! Jiiiiii-piiiiiiii!!!!!!!!
Mitt ”gamla jag” hade bara tolererat MVG….mitt ”nya jag” är glad för att kunna ”gå vidare” !!!! =) =)
Siktar nu…redan…på nästa matteprov/-tenta. Känner ”medvinden i ryggen” just nu och är åter övertygad om att jag är SVoB !!!! 😉
Gumman e ingé glad idag !!
Någon/några har skurit sönder två av hennes däck på bilen och krossat ett baklyse….i natt som var.
Man kan TYDLIGEN inte lämna bilen ute på nätterna….på det här stället. Dom hade ju ”slangat” hennes bil för några veckor sedan…..också en natt.
”Hoppet är inte ute” (”Lögn”)
Varför inte säga som det är – ”Det är kört för Saab” ! ”It´s over ! Kaputt finito !!
GM slutar skjuta till pengar vid nyår. Och jag gissar….det går inte att lösa före dess.
Låt dom anställda (3400 personer) fejsa verkligheten nu…och inte gå i en drömvärld fram till jul. Stackars dj_lar, dom blir inte ensamma på arbetslöshetsmarknaden. Och det är ”vassa armbågar, brun tunga och röda stövlar” som gäller på den marknaden…om man ska ”överleva”.