Uppehåll ……med tveksam sol…
Ringde min ”parti-kamrat” nu på morgonen. Han berättade då att hans dotter var illa däran av H1N1. Hon ligger nu inlaggd på infektionskliniken och äter ”jätte-antibiotika-kuren-Sune”.
Men både jag och han anser att vi är för gamla för sådana här saker…så som H1N1…och sånt… Vi har haft Asiaten, HonKong….och allt annat. Så, vi klarar nog oss nu också….. =P
Har köpt de första två julklapparna !!! =)
Köpte även en ”JÄTTE-mini-räknare” till min ”ålders-synta” fru. = O_o
Jag har börjat räkna på ”nästa matte” idag. Det är så kul nu….med matte !!! Det liksom bara…”flyter på”…på nåt vis.