Blåsigt och regn…
Har återställt en DRÖS med böcker till biblioteket.
Om jag hade tagit flunsa-vaccinet nu skulle jag nog fått ”stora skälvan” ! Ännu en död ….som en biverkning av vaccinet.
Det står ”16 – 7” nu i dödstal emellan ”Flunsa – Vaccin” .
Men det är ju betydligt fler som har haft flunsan än vaccinerade. Så, det skulle inte förvåna mig om det proportionellt sett har dött fler i vaccinet än i flunsan…..(?)