Halvmulet….(va nu de e för nåt?)
Jag och min älskade var i Hbg igår kväll….barnfria och allt ! =) Hon fick en någon försenad födelsedagspresent av mej på Väla. Sedan gick vi och åt plankstek (ENTREKOT (inget annat) och rödvinsås för mej….och hon tog bearniasesås (?) )….vart efter vi gick och såg premiären på filmen ”2012”. Helt klart en film i min smak !! Drygt 2 timmar lång !! ….men bra !
Jag har en förunderlig känsla just nu….
Jag dras till matematiken på ett sätt jag aldrig känt förr. Har jag inte räknat nåt på en dag får jag ”matte-abstinens”. Det är sjukt !!
Tal jag förr hade problem med löser jag på löpande band. Vad händer med mej???