Måndag, 2009-11-30, Utan fläkt…..och fru….

Grått….

Stefan och Danne har varit här och ”börjat byta” köksfläkt. Alla delar var tyvärr inte med….så Stefan har beställt dessa. Fortsättning följer….

Frågade Stefan idag om en amatörantenn på taket (typ yagi). Han sade JA, men ville kolla upp fästmöjligheterna.

Ska på Astrobiologi´n idag. Får veta hur tentan gick….troligen….

Lena är på sin skola för första gången idag. Hon läser ju på distans, men ska vara med på skolan nu i två veckor framåt.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *