”Dis-mulet” med sol-antydan… (Väderuppläsare…nästa??)
Vi ska ut och gå på skyltsöndagen här i Klippan.
Integraler och volymberäkningar….”it´s my life”…
Det känns underligt, men jag förstår mycket mer idag än jag gjort förr…. Hmmm???
Det har ”släppt någon spärr” eller så har ”någon polett trillat ned.” Men skumt känns det i alla fall !
Har varit på skyltsöndagen nu. KALLT !….trots att det var ca 10 grader varmt.
Träffade mina partikamrater utanför partilokalen. Dom bjöd på glögg, kaffe och kakor.