Gråmulet men ”ljummet”…
Varit på fotbollscup med Lucas…dom åkt ut efter tre matcher.
Har sett på skidskytte…. ”Va, har dom så mycket snö i Östersund?”…sa jag spontant. Jag har tydligen helt tappat ”referesnsen” till när snön ska komma och hur mycket…. Här är det ju som jag är van att det är i September..typ. Och min hjärna går tydligen på ”gamla minnen” då det gäller vädret…