Lördag, 2009-12-05, Gumman krasslig…

Gråmulet men ”ljummet”…

Varit på fotbollscup med Lucas…dom åkt ut efter tre matcher.

Har sett på skidskytte…. ”Va, har dom så mycket snö i Östersund?”…sa jag spontant. Jag har tydligen helt tappat ”referesnsen” till när snön ska komma och hur mycket…. Här är det ju som jag är van att det är i September..typ. Och min hjärna går tydligen på ”gamla minnen” då det gäller vädret…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *