Ingen blå himmel…. Ingen snö… Ingen sol…. Ingen värme… Ingen storm…
Jag funderar fortfarande….
Hur ser det ut om man en dag vaknar och upptäcker att det inte är nåt väder ute….. ?????
Var på fest hos våra grannar, rakt under, igår. Jättetrevliga !!! Öl – vin – och nubbe/-ar.
Den sociala anläggningsytan sväller nu raskt för mig !
Svärfar och svärmor har varit på besök. Dom kom med en drös med tomtar, ljusstaks-tomtar, häng-tomtar, mugg-tomtar, lykt-tomtar, ……”you name it”…
Men, det blir aldrig tyst när dom kommer på besök…..i alla fall…. =)