Tisdag, 2009-12-08, Har simmat och bastat…

Grå….

Var med en kompis på badhuset och simmade 10-12 längder i 25-metersbasängen. Oooo så trött och slut jag blev!! Har ingen som helst kondis. Så, nu blir det regelbundna simbesök…det lovar jag !!

Lucas hade över 40 grader i feber igår kväll. Vi misstänkte flunsan eftersom han hade ont i skallen och kroppen också. Men han är betydligt bättre idag.

Min fru har också klagat på ont i huvudet, ont i kroppen och känsla av orkeslöshet. Vi får väl se vad det blir av det.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *