Grå….
Var med en kompis på badhuset och simmade 10-12 längder i 25-metersbasängen. Oooo så trött och slut jag blev!! Har ingen som helst kondis. Så, nu blir det regelbundna simbesök…det lovar jag !!
Lucas hade över 40 grader i feber igår kväll. Vi misstänkte flunsan eftersom han hade ont i skallen och kroppen också. Men han är betydligt bättre idag.
Min fru har också klagat på ont i huvudet, ont i kroppen och känsla av orkeslöshet. Vi får väl se vad det blir av det.