Onsdag, 2009-12-09

Vi hade väder idag också….

Känner (som vanligt) ingenting i kroppen av gårdagens ”ovanliga övningar” ( simmandet ). Jag har så ”trist” kropp som inte fattar att den ska ”ha träningsvärk” efter nåt nytt. (Hmmm?)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *