Vi hade väder idag också….
Känner (som vanligt) ingenting i kroppen av gårdagens ”ovanliga övningar” ( simmandet ). Jag har så ”trist” kropp som inte fattar att den ska ”ha träningsvärk” efter nåt nytt. (Hmmm?)
Vi hade väder idag också….
Känner (som vanligt) ingenting i kroppen av gårdagens ”ovanliga övningar” ( simmandet ). Jag har så ”trist” kropp som inte fattar att den ska ”ha träningsvärk” efter nåt nytt. (Hmmm?)