Jippiii!!! Himlen är grön idag !!!! (Har jag berättat att jag är färgblind?)
Hmmm? Vad var det för någon ”kul grej” som norrmännen såg i luften igår?? (Har en länk till artikeln.)
Mycket ”snurr” i skallen nu om min kommande inriktining på pluggandet. Matematik kommer att vara den röda-tråden igenom allt….det vet jag….Men…
Doftar vitlök ! Hoppas komma lindrigare undan med vitlöken i kroppen. Både Lucas och Lena har feber och är krassliga. Men inte jag….än….”ta i trä” !
Har en ny länk om en sexåring som fått H1N1 trots vaccinering !!! Nu hjälper tydligen inte vaccinet förrän 14 dagar efter vaccinationstillfället. Tror jag hört någon kortare tidsperiod tidigare. Det lär nog inte vara sista budet på hur länge efter man vaccinerat sig som vaccineringen börjar att verka.
Oj-oj-oj! Hon tror säkert hon gör nåt bra när hon stannar för barnens skull. Jag pratar nu om Elin och Tigers förhållnade. Men ack ! Barnen känner av stämningar i ett förhållande. Och om det har förekommit svek så är det ofrånkomligt att det blir spänningar i förhållandet…..som kanske…..aldrig blir bra igen. Och allt detta känner barnen.
Jag vet. Jag har gjort en liknande ”resa” själv. Jag stannade – allt för länge – för barnens skull. Jag bet ihop. Stålsatte mig. Men, det håller inte i längden. Och nu när jag kommit ur….och börjat ett nytt liv….så är både mina barn och jag lyckligare än under pågående ”kaos”.
Man SKA INTE STANNA för barnens skull. Man gör bara barnen en ”björntjänst”. ……men ruskigt svårt att förstå då man är mitt uppe i det hela själv…..