Jag ser solen….!!!!!!!
Va härligt när solen skiner in igenom fönstren. =) Det blir man inte bortskämd med här nere.
Hörde att det skulle komma snö i östra Skåne. Östra och östra !!??!! Med andra ord 7 – 8 mil här ifrån. ”Ett älg-tjut”.
Vi sov länge idag. 09.30 !!!! Sophia har kommit in i en ”sova-länge-period”. Vore väl konstigt annars. Hon är ju tonåring nu…
Jag blev tvungen att, i det närmaste, dammsuga internet på ”komplexa tal” innan jag hittade svaret på mitt problem.
Lucas ska till pappa idag….
Jaha, ännu en som drabbats av biverkningarna av vaccinet. En 29-åring, fullt frisk, ligger förlamad efter att ha vaccinerat sig.
”Patenterat lösningsmedel….”
Jag ska ta patent på mitt sätt att lösa problem. Jag går och sätter mej på toaletten och skiter…samtidigt så har jag med mej problemet…i form av en bok kanske…ett papper…eller så. Å vips !….så löser jag problemet ! =)
Undra om det ”lilla svinet” (H1N1) håller på att slå-till mot mej nu??? Jag har ”kalla kårar” igenom kroppen, känner mig matt, kittlar i halsen och bomull i huvudet….