Söndag, 2009-09-20

Klarblå himmel, fuktig rå luft…men inte så kallt…kring 16 grader.

”Lu” är hos pappa….

Det råder ett harmoniskt lugn här hemma idag. Härligt ! Och höstsolen visar sig från sin bästa sida när den lyser in igenom fönstren. =)

Trots att min politiska blogg är så pass ny så lockar den trots allt en del läsare. Va kul !
Men, vem eller vilka är så ”hemliga” när de läser ”politiska bloggar” att de måsta ha skydd av, typ
https://prq.se  ??

Har inte gjort många knop idag. Min fru har ”testat” hissen….och hon kom då helskinnad tillbaka. Så, då fungerar den nog. =P

21 grader varmt och sol ! Inte illa pinkat den här årstiden. =) Riktigt härligt ute faktiskt.

Ju mer jag gräver i hur samhället styrs…och kommer att styras. Ju mer förb_ad blir jag. Att så många bara sitter och ”sväljer läget som det är” fattar jag inte…???!!!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *