Klarblå himmel, fuktig rå luft…men inte så kallt…kring 16 grader.
”Lu” är hos pappa….
Det råder ett harmoniskt lugn här hemma idag. Härligt ! Och höstsolen visar sig från sin bästa sida när den lyser in igenom fönstren. =)
Trots att min politiska blogg är så pass ny så lockar den trots allt en del läsare. Va kul !
Men, vem eller vilka är så ”hemliga” när de läser ”politiska bloggar” att de måsta ha skydd av, typ
https://prq.se ??
Har inte gjort många knop idag. Min fru har ”testat” hissen….och hon kom då helskinnad tillbaka. Så, då fungerar den nog. =P
21 grader varmt och sol ! Inte illa pinkat den här årstiden. =) Riktigt härligt ute faktiskt.
Ju mer jag gräver i hur samhället styrs…och kommer att styras. Ju mer förb_ad blir jag. Att så många bara sitter och ”sväljer läget som det är” fattar jag inte…???!!!