Hej !
Jag har nu flyttat min blogg till denna sida då jag tyckte att det blev för bökigt, jobbigt, med att öppna och använda Frontpage var gång jag skulle skriva nåt.
Det är mycket enklare att blogga för mig nu och oavsett dator. Jag är inte beroende av att frontpage är installerat längre. Och så får ju bloggen ett mer ”proffsigt” utseende =)