Snöfall med lite sol ibland.
Jag funderar ibland, så här inför julen, vart alla ”vänner” som man genom åren lagt sin energi på tagit vägen?? Var det inga vänner??? Misstog jag mej totalt?? Var det bara jag som ville vara vän med dessa personer?? Jag hade alltså inga RIKTIGA vänner??
Det finns troligen inget svar….men man undrar ju.
Jag fattar inte !!!!
Trafik kaos???? Det har kommit 5 – 6 cm snö…… Ambulanser tar sig inte fram. Terränggående jeepar är inkallade. Det är ju för f_n jätte fint vinter-väglag !!! Ja, man kan inte köra som ”Björn Waldegård” när det har snöat. Men kör med insida av huvudet… så är det jätte-härligt ute nu !!! Fatta !!! ??? !!!