Måndag, 2009-12-21, ”Nu vänder det….”

Klar blå himmel och sol

Årets ”kortaste dag”.  Ja, jag tror det var idag. Nu går vi emot ljusare tider.

Om…om…om det finns fler intelligenta varelser, intelligenta enligt vårt mått mätt, så bör ju dessa också undra utifrån sin plats i universum om dom är ensamma …????

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *