Klar himmel och sol…..men ingen värme.
Jag var på socialdemokraternas medlemsmöte igår kväll. Intressant! Vi blev ca 20 personer på mötet.
Stor del av mötet handlade om ”dörröppnare på skolan” och ”väglinjers målande”. Jag framförde, det som ju ligger mej varmt om hjärtat, just det att socialdemokraterna är dåliga på att marknadsföra sig själva. Jag ifrågasatte hur alla dessa ”kloka ståndpunkter” som framfördes under mötet skulle delges väljarna ? Fick medhåll av flera som tyckte det var en bra fråga. Men fick inget egentligt svar.