Ca 14 grader, blåsigt och mulet…
”So” på kortis…
Frugan säger att det känns som om förkylningen är påväg igen…. Jag själv ”vägrar blir förkyld”.
Sovit dåligt i natt. Varit vaken flera gånger sedan klockan 03.00. Var bl.a. upp och blandade lite Oboy i mörkret… Steg upp ”jäms med” gumman…. Har väl sovit ”för mycket” på sistone…eller ”gjort för lite” så att jag inte varit tillräckligt trött.
Jästpankaka….
Jag misstänker att de ip-nummer som, framför allt på min sosse-blogg, är från bl.a. usa, förenade arabamiraten, diverse öststater, …mm är från personer som använder sådana här ”proxy-program” för att kunna vara ”hemliga” på nätet.
Ska hyra mej en helikopter…. Flyga till banken…. Sen behöver jag inte göra nåt mer här i livet…. 😉