Torsdag, 2010-01-07

Disigt, ca -10 och sol.

Jag har idag – ÄNTLIGEN – kommit igång med mina komvux-studier. Har varit på den första introduktions-lektionen.

Nu händer saker ”slag i slag”.  Har idag anmält mej – men även Lena har – på gymet! Nu är det ”rebuilding” som gäller. Vi är nu den ”Plugg-tränande familjen”….Hmmm?…..KUL !!

Hörde att elpriset för imorgon är upp i 10 kronor/kWh !!!! Lite dyrt liksom….. Tur att vi bor i lägehet och har ett fast pris/avtal. Normalpriset är någonstans 0,6 – 1,0 kronor/kWh.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *