Lördag, 2010-01-09, GRATTIS Emmy !!!!!

Ganska klar himmel….med små snöflingor ibland.

GRATTIS MIN DOTTER på  11-års dagen !!!!!!

Har tränat armar idag….en besvikelse i sig….men nu är jag på G igen ! Det är det viktiga !!

Vi ska ”fira” vårt nyttigare och aktivare liv med…….en pizza !!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *