Ganska klar himmel….med små snöflingor ibland.
GRATTIS MIN DOTTER på 11-års dagen !!!!!!
Har tränat armar idag….en besvikelse i sig….men nu är jag på G igen ! Det är det viktiga !!
Vi ska ”fira” vårt nyttigare och aktivare liv med…….en pizza !!
Ganska klar himmel….med små snöflingor ibland.
GRATTIS MIN DOTTER på 11-års dagen !!!!!!
Har tränat armar idag….en besvikelse i sig….men nu är jag på G igen ! Det är det viktiga !!
Vi ska ”fira” vårt nyttigare och aktivare liv med…….en pizza !!