Söndag, 2010-01-10, Träningsvärk….

Nästan klar himmel och ca -1 grad.

Har beställt protein på Gymgrossisten. Bara 1kg nu…. men ska beställa 8kg inom kort.

Vädret har fått ”fnatt”! Abisko har +3,3 grader och nere i jämtland/dalarna är det ned emot -25 grader….och här ett par minus över lag.

Har hjälpt min fru att komma-igång med matematiken. Hon repeterar ”Matte A” nu….för att senare tenta-av Matte B.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *