Lördag, 2010-01-30

Sol !!!!!! ….och cirka -10 grader.

Svärmor och svärfar har varit på besök. Vi har ju en nybliven 18-åring i huset.

Jag har varit på sossestugan idag mellan kl 10-12. Många ”gamla” besökare…..=(

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *