Sol !!!!!! ….och cirka -10 grader.
Svärmor och svärfar har varit på besök. Vi har ju en nybliven 18-åring i huset.
Jag har varit på sossestugan idag mellan kl 10-12. Många ”gamla” besökare…..=(
Sol !!!!!! ….och cirka -10 grader.
Svärmor och svärfar har varit på besök. Vi har ju en nybliven 18-åring i huset.
Jag har varit på sossestugan idag mellan kl 10-12. Många ”gamla” besökare…..=(