SOL och bara 2 – 3 grader kallt !!! UNDERBART !!!!
Nu är det bara ett fysik-pass kvar imorrn i Lund, sedan är det helg.!!!!
Fått ett ”mail” av min son…!!!! =)
Jag har försökt att fånga upp stämningarna som finns på komvux nu efter det helt ”inkompetenta” förslag från alliansen om ett samgående med den sociala-myndigheten här på orten.
Missar mitt Body Pump -pass ikväll enär vi har möte med fullmäktigegruppen.