Söndag, 2010-01-31

Himlen har återtagit sin ”normala” färg – grå !

”Vad vill Socialdemokraterna med KOMVUX ???”
Har hämtat en bunt med ”broschyrer” som talar om att det är ett möte med Socialdemokraterna i gymnasieskolans foaje Söndagen den 7:e februari klockan 15.00. Besöks-talare är Kent Härstedt (S) från riksdagen.
Jag ska ju givetvis dela ut dessa……om nu någon inte förstod det.

Sverige blev världsmästare i bandy !!! 6 – 5 mot Ryssland….efter sudden death.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *