Tisdag, 2010-02-02

Sol-dis…..kallt !

Sitter och gör det sista på min engelska-läxa. Har engelska-kurs ikväll i Åstorp.

Är inne i en ”down-period” när det gäller att skriva i dagboken. Hittar inget bra att skriva om…..

Delade ut ”Komvux-papper” på skolan igår, måndag, som handlade om det möte som socialdemokraterna har i gymnasieskolan på söndag, den 7:e klockan 15.00.
Tur att jag frågade rektorn om ”lämpligheten” av att dela ut dessa papper före jag gjorde det. Det har väl blivit en massa ”rabalder” om jag inte gjort det…..

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *