Hej ! Grått och nollgradigt…..
Idag börjar vinter-OS. Min fru är helt exalterad !! Det sitter uppe ett sändnings-schema på kylskåpen över när tv visar sporter av alla de slag.
Måste plugga psykologi också…
Tränat ben idag. Kört ”maskiner” idag istället för knäböj…för att variera mej lite.
180kg i benpressen….det var alla vikter som fanns i magasinet. =( Det gick lätt att köra 6×6 på hela magasinet. Vad gör jag sen…när jag vill öka??? Jag kan ju köra knäböj….visst…men…
Har skaffat mej en ny adress för min hemsida. https://hanseric.webs.com/
Jag vet inte hur länga Telia kommer att ha kvar sina sidor…….
OS…OS…OS… Jag är inte jätte-intresserad precis. Går det bra för Sverige?? Knappast !!!