Lördag, 2010-02-13…Vinter-OS börjar

Hej ! Grått och nollgradigt…..

Idag börjar vinter-OS. Min fru är helt exalterad !! Det sitter uppe ett sändnings-schema på kylskåpen över när tv visar sporter av alla de slag.

Måste plugga psykologi också…

Tränat ben idag. Kört ”maskiner” idag istället för knäböj…för att variera mej lite.
180kg i benpressen….det var alla vikter som fanns i magasinet. =( Det  gick lätt att köra 6×6 på hela magasinet. Vad gör jag sen…när jag vill öka??? Jag kan ju köra knäböj….visst…men…

Har skaffat mej en ny adress för min hemsida. https://hanseric.webs.com/
J
ag vet inte hur länga Telia kommer att ha kvar sina sidor…….

OS…OS…OS… Jag är inte jätte-intresserad precis. Går det bra för Sverige?? Knappast !!!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *