Mulet…antagligen. Tänkte inte på det….
Sitter och försöker få grepp om Rättskunskapen. Det var ett mastigt ämne !
Kanske beror på att jag har en hög med andra ämnen också som ligger på hög för ”bearbetning”. =P
OS….OS….OS…..
Tränat bröst idag. Lutande bänk…bl.a.
