Måndag, 2010-02-15, Psykologiprov….

Mulet…antagligen. Tänkte inte på det….

Sitter och försöker få grepp om Rättskunskapen. Det var ett mastigt ämne !
Kanske beror på att jag har en hög med andra ämnen också som ligger på hög för ”bearbetning”.  =P

OS….OS….OS…..

Tränat bröst idag. Lutande bänk…bl.a.

maya2012

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *