Fredag, 2010-03-19

Mulet och några plusgrader….

Varit på Familia med Lena och My. My hade ont….. Jag fick mej ett par välbehövliga nya jeans. Mina ”minsta” jeans ryms jag inte i längre. Behöver minst storlek ”34/34” nu !  =)

Vårt lokala nätverk, här hemma, blev resetat av ”någon”, så jag blev tvungen att ”programmera om” routern till nätverket igår kväll. Händer det en gång till börjar jag att ta bort routern när vi inte är hemma och när vi sover.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *