Onsdag, 2010-03-17

Mulet…men plusgrader

Lenas systrar har varit och hälsat på. Händer inte varje århundrade !!

Gjorde mitt engelskaprov igår. Fick G !!  (G=45, VG=75, Max=109, Mitt=61)…och känns nöjd med det….med tanke på att språk inte är min grej.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *