Måndag, 2010-03-22

Ibland sol…

Har tränat en ”riktigt gammeldax träningspass” idag. 1,5 – 2 timmar…axlar…. Mmmmm!!!! Underbart!!!!
Håller, till min frus förfäran, på att ”växa ur” ”giftas skjortan”. Den var ”lös och ledig” när vi gifte oss…men… Jag har ju som sagt varit ”mindre” nu ett tag (storlek ”L”…t.o.m. ”M” i nåt fall). Men sedan jag började om att träna så har jag växt rätt rejält (storlek ”XL” -”XXL”). Kroppen minns tydligen ”hur det ska se ut”. =P

Fattar vinken….hör av mej om biljettbokningen tisdag eller onsdag.

Ursäkta mej, men jag tycker facebook har spårat ur riktigt nu. De flesta där bryr sig mest om Farmville och andra knepiga undersökningar. Synd…på ett fungerande ”kontakthållnings-medium.”

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *