Tisdag, 2010-03-23, GRATTIS Mamma på födelsedagen !!!

Mulet och periodvis dimma.

Fullmäktigemöte ikväll.

Öm i axlarna idag efter gårdagens ”mastodont-pass” på gymet.

Jaha…vad ska de äldre som bor ute på landet nu ta sig till om den fasta telefonuppkopplingen försvinner ???

Det tuffa klimatet på arbetsmarknaden gör att man måste ligga-i och söka…för att få ett jobb…SENARE….

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *