Fredag, 2010-03-26

Upp emot +20, sol med dis…..”sommar-luft”.

Tagit en fika UTE på stan med min älskade !

Sophia har halsfluss. Hon har fått pencilin för detta.
Lucas hos pappa…
Sebbe har ”tillfälligt” flyttat…

Karrékotletter, ”pommes-knorrar” (vet inte vad det heter) och bearnaesås med vitlökssmak…och ett glas vin !!! Mmmm!!

En lugn och mysig fredagskväll. Gumman har parkerat sig i sängen med några böcker….under de nya sänglamporna. Ser SÅÅÅ mysigt ut !! =)

4272426422

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *