+15 och sol…som en sommardag… =)
Vi, jag och Lena och My, har varit till Malmö och Caroline. Tillsammans åkte vi på IKEA i Malmö. Ett större Ikea… !!!
Vi köpte bl.a. tavelhyllor ovanför sängen och läslampor till dito. Blev riktigt bra !
Ska på årsmöte för socialdemokraterna ikväll….
Hörde och såg en stare sjunga…