Torsdag, 2010-03-25

+15 och sol…som en sommardag… =)

Vi, jag och Lena och My, har varit till Malmö och Caroline. Tillsammans åkte vi på IKEA i Malmö. Ett större Ikea… !!!
Vi köpte bl.a. tavelhyllor ovanför sängen och läslampor till dito. Blev riktigt bra !

Ska på årsmöte för socialdemokraterna ikväll….

Hörde och såg en stare sjunga…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *