Onsdag, 2009-09-30

Klarblå himmel och BARA 5 grader…..Huuuu !!

Har mottagit ett mail av Rune ang. ”förlängt fritids”.
Jag får en ”10 poängs högskolekurs” i ämnet vare sig jag vill eller ej. Har nämligen en väldigt engagerad fru i detta ämne och som ofta argumenterar i och om ämnet ifråga.

Hjälper ”Hampe” med flytt av grejer från ”Se”:s rum till sin nya lägenhet. Grattis till lägenheten ”Hampe” !!!

När jag är ute och kör med lite av Hampes grejer så blir jag stoppad av polisen – misstänkt för knark innehav och smuggling. Kul ! =P Nu är man student, politiker och knarksmugglare….Vad månde bliva ??? 😉
Det är tydligen väldigt frekvent med knarkinnehav i det område dit Hampe flyttar, så det var därför dom högg mej – förklarade en av poliserna för mej.

Nu har flera av mina vänner visat ”rätt färg”. Det blev inget intressant att läsa min blogg när jag slutade med mitt ”stalker-liv”. När jag slutade skriva om intriger och problem…så försvann de s.k. ”vännerna”. Jag anade det för ett bra tag sedan, men nu är det tydligt fastställt.
Men, varen icke oroliga, ty jag haver funnit nya riktiga vänner i mitt nya land.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *