Blåsigt !!! Verkligen blåsigt ! och under stundom regn.
Jag och min fru tog en lunch på hotellet, tvärs över gatan, idag. Sedan gick vi och fikade på ett konditori. Det blev en väldigt givande dag. Vi träffade en politiker som verkade engagerad och drivande som mej. Han kanske skulle ”lobba” för mej och min politiska ”karriär”. Kul ! =)
Min fru kom på att hon kanske skulle bli ”sin egen” och driva assistansbolag själv. Så, vi stegade ned till försäkringskassan och skatteverket och inhämtade fakta.
Har varit på möte med fullmäktigegruppen.
Saker som togs upp var:
– ”Omformuleringar av ståndpunkter kring skolan”
– Budgetar
– Diverse trafiktekniska problem
– Kommunala byggnader
…mm
Mötet förflöt ungefär som jag trodde det skulle göra.