Sol… =)
Tränat armar idag. ”Knäckte” nästan Conny… Han får se upp för ”Pappa Arnold” (mej alltså). Körde lite nya övningar idag för att få lite variation på träningen.
Såg ett program om bodybuilding efter 50. Det kändes ju nästan som ett ”nåbart mål”. Och min fru var märkbart ”inspirerad”. Hmmm??!!!! =) Typ, 2015 då….
Lite vårblommor på våra gräsmattor….


Det är någonting som är ”sjukt” i vårt samhälle nu. Var och var annan dag läser man om människor som blivit mördade eller så… Mycket oftare än någonsin förr. Håller vi på att bli galna?? Har naturen ”omprogrammerat” oss så att vi ”utrotar oss själva” som art ??