Söndag, 2010-04-11

Sol och dis….ca 10 grader.

Lucas hemma tidigt från pappa….

Lena är jätte-förkyld…med feber…

Jag har hostat lite i natt….och har tendens till lite snuva.

Vi diskuterar träning och träningsmetoder….jag och min fru. Först, ”vad vill man med sin träning?”. Bygga, underhålla, kondition eller minska (gå ned i vikt/omfång). De är i princip dessa man har att välja emellan, och då blir träningen därefter. Det går givetvis att kombinera flera metoder efter eget tycke och smak.

Lena ska städa-ur rummet så att Lucas kan flytta in där…..

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *