Sol….
Vi har varit till Åhus och tittat och tagit en fika. Jag har ju aldrig varit i den ”lilla byhålan”…=)
Har tränat armar idag…. Ipren salva och tabletter….tacka gud för dessa !!! =P
Pratat politik med Sara i telefon….KUL !!!
Lucas har lan-kompisar här i natt…