Fredag, 2010-04-16

Sol….

Vi har varit till Åhus och tittat och tagit en fika. Jag har ju aldrig varit i den ”lilla byhålan”…=)

Har tränat armar idag…. Ipren salva och tabletter….tacka gud för dessa !!! =P

Pratat politik med Sara i telefon….KUL !!!

Lucas har lan-kompisar här i natt…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *