Lördag, 2010-04-17

Mulet…

”Växt-värk” i armar och axlar !!! Ont så förb_nnat !! Behöver en vilodag nu…verkligen !!!

Det finns tydligen ett gäng ”skit-snackare” i vår omgivning. Men, jag tar det lungt. Har varit med förr ”när det blåser”. Så länge ”dom” håller mej utanför…..så händer inget.

Ätit god kyckling som min fru tillagat !! Mmmmm!!! Hon är underbar på att laga mat !!!

Har lagt till en länk till bloggen för SSU i Piteå…. =)

Det var så bra…att jag stal en liten bit…
Appropå vulkanutbrottet på island.
Stanna upp! säger Eyjafjallajökull, som en nutida Vala. Stanna upp nu! Det är nu du måste ta ställning till vad som är viktigast i livet, vad du kan förändra och vad du måste acceptera.
Det är nu du måste se verkligheten som den är.”
(Ur Aftonbladet)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *