Tisdag, 2010-04-20

Dis-mulet…

Den trådlösa routern ”kejkade-ur” igår kväll. Så, jag har nu på morgonen ”programmerat om” den. Nu verkar allt vara som det ska igen.

Engelska….

Satt en stund, mellan 14 – 16, och höll öppet på sossestugan igår…i Runes frånvaro.

Jag vägde 91kg igår !!! =) På väg upp…. !!

Nu när jag kom hem ifrån engelskan så föll det snöflingor från ovan….. =(

Gillat…??….eller ogillat….??
Har hur som helst listat besökare (IP-nummer) av bloggen t.o.m. dagens datum.
Finns DU med ??? 😉

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *