Söndag, 2010-04-18

Sol…

En lugn dag…

Pluggat lite engelska… Det var rätt mycket vi hade i läxa till på tisdag.

Lena ska stå i ”fotbolls-kiosken” i eftermiddag när Klippans fotbollsdamer spelar. Lucas ska vara ”bollkalle”.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *