Fredag, 2010-01-22

Where is the blue sky ????

Har lämnat in ”nyhetsanalysen” på samhällskunskapen idag. Blev lite ”tunn”….men….

Tränade min ”lilla rygg” idag. Oj-oj-oj-oj! Body Pump:en känns i hela kroppen. Varenda muskelfäste är ömt…så inni bomben….!!!

Sitter nu med engelska-läxan. Översätter för mig ”okända” ord till svenska.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *