Fredag, 2010-02-05

Mulet….och nollgradigt.

Känner mej fräch trots ett Body Pump -pass igår. Väger 87,7 kg nu…på väg upp !!!! =)

Jaha, nu närmar sig visst ”sanningens ögonblick”. Man anordnar intrenationella konfreranser om hur man ska agera vid en ”kontakttagning” från en annan civilisation. (Se länk under ”Konstigheter”)

Nähä, nu kommer ingen komet 2012. Nu blir det en ”polvändning” av jorden istället. Men om jag inte minns fel så har jag sett att en polvändning av jorden, som ju skett förr, är en långdragen process och tar flera, flera, flera år.

Ett ”arm-pass” på gymet. Känns bra!! Trots Body Pump:en igår.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *